mj und tatiana thumbtzen

in Jackson Street 10.01.2011 18:50
von tatiana (gelöscht)

hi ihr wisst doch was 1988 im Madison Square Garden war (3.3.1988) Michael und tatiana haben sich geküsst und danach wurde tatiana gefeuert.

wenn ihr was über die beiden wisst dann schreibt es bitte

ich hab gelesen dass tatiana und michael während der tour in einem zimmer geschlafen haben

lg tatiana

why do you leave my world without a goodbey
i miss you soo much =(

nach oben springen

RE: mj und tatiana thumbtzen

in Jackson Street 11.01.2011 19:10
von Dirty Diana | 2.830 Beiträge | 2744 Punkte

LAST NAME
Thumbtzen

BUILD
Slim

EYE COLOR
Brown - Dark

HAIR COLOR
Black

BIRTHPLACE
Florida

ETHNICITY
Black

OCCUPATION TEXT
model, actress, dancer

CLAIM TO FAME
The Video Vixen in MJ`s The Way You Make Me Feel Video

DATE OF BIRTH
22/04/1960

STAR SIGN
Taurus

NATIONALITY
American

ADSAFE
1

WIKIPEDIA TEXT

Tatiana Thumbtzen (born April 22, 1960) is an American actress, model and dancer. She is mostly well known for her role in portraying the love interest of pop star Michael Jackson in the "The Way You Make Me Feel" music video off his seventh studio album, Bad.

ROLE ID
Actor/Actress

HAS DETAILED DATA (NEW)
1

COUPLE PROFILE
Tatiana Thumbtzen (born April 22, 1960) is an American actress, model and dancer. She is mostly well known for her role in portraying the love interest of pop star Michael Jackson in the `The Way You Make Me Feel` music video off his 9th recorded album, Bad. Born Stephiane Yvonne Thumbtzen in Clearwater, Florida, USA, she is a classically trained dancer. Thumbtzen began to train in ballet dance at age 8, and moved to New York in her early teens on a ballet scholarship, where she studied at Juilliard with the school of American Ballet, a training camp for choreographer George Balanchine of the New York City Ballet Company. She states in an interview that through dance, she acquired a contract for modeling, and by age 19, she had gone to Japan to start her career as a model. Once returning to New York, Thumbtzen began work on a Harry Belafonte Production film, Beat Street, before moving to Los Angeles near the end of 1986 to begin work on commercials and printwork. She claims that one of her first print work jobs was a campaign for Billy Dean Williams for LA Eyewear. Thumbtzen, occupied with few other jobs, landed the job of acting in Michael Jackson`s `The Way You Make Me Feel` music video after being picked by him in the audition. Filming began around the end of 1987 to the start of 1988, which was said to be the pinnacle of Thumbtzen`s career. Rumours of Thumbzten and Jackson dating began to surface, whilst, during a performance of The Way You Make Me Feel, Thumbzten kissed Jackson onstage. She was fired soon after, and a replacement model was allocated. Throughout her career in show business, she has featured on shows such as Beverly Hills 90210, The Fresh Prince of Bel Air, and A Different World.

COUPLE PROFILE SOURCE
en.wikipedia.org/wiki/Tatiana_Thumbtzen

FULL NAME AT BIRTH
Stephiane Yvonne Thumbtzen

http://www.allstarpics.net/pic-gallery/t...mbtzen-pics.htm

Hold My Hand <3 <3

nach oben springen

in Jackson Street 11.01.2011 20:35
von keep-michaeling | 2.250 Beiträge | 2241 Punkte

Zitat von tatiana
hi ihr wisst doch was 1988 im Madison Square Garden war (3.3.1988) Michael und tatiana haben sich geküsst und danach wurde tatiana gefeuert.

ich hab gelesen dass tatiana und michael während der tour in einem zimmer geschlafen haben

lg tatiana

Tatiana hat Michael geküsst ..... ohne Vorwarnung---> sie muß ihn ja mächtig erschreckt haben, das er sie feuern lies...

nach oben springen

in Jackson Street 11.01.2011 20:39
von Dirty Diana | 2.830 Beiträge | 2744 Punkte

Zitat von keep-michaeling

Zitat von tatiana

lg tatiana

Tatiana hat Michael geküsst ..... ohne Vorwarnung---> sie muß ihn ja mächtig erschreckt haben, das er sie feuern lies...

Hold My Hand <3 <3

nach oben springen

in Jackson Street 11.01.2011 21:30
von MJ.feat.Janine | 704 Beiträge | 704 Punkte

Ich dachte sie durfte ihn küssen

LG Jane

Jetzt fängt mein Leben erst wirklich an.
Gegen Ungerechtigkeit kämpfen, gegen Rasismuss, Verbrechen, Analphabetismus und Armut.
Mit diesem Gesicht, das die Welt so gut kennt.

Es gibt keine großen Entdeckungen und Fortschritte, solange es noch ein unglückliches Kind auf Erden gibt.

nach oben springen

in Jackson Street 11.01.2011 21:42

siw durft ihn für die Show nur ein "bussi" geben, aber sie sollte ihn nicht abknutschen

nach oben springen

in Jackson Street 14.01.2011 14:08
von tatiana (gelöscht)

ich finde das einfach nur gemein von frank

why do you leave my world without a goodbey
i miss you soo much =(

nach oben springen

in Jackson Street 14.01.2011 14:50

warum? wer sagt das Frank sie gefeuert hat? ich denke schon das Michael da die ausschlaggebende Person war.
Tatiana sollte ihn nicht vor allen Fans abknutschen... (sowas ist nun mal schlecht für´s geschäft) Ich bin mir auch sicher das
da irgentwo etwas vertraglich geregelt wurde, was sie zu tun und zu lassen hatte...

aber TT ist auch nicht unbedingt mein lieblingsthema ... , zu viele Spekulationen zu viel Gerede .....

nach oben springen

Besucher

Forum Statistiken
Das Forum hat 1420 Themen und 10556 Beiträge.

Heute waren 0 Mitglieder Online: